عکاس برتر عروسی

شما از اینکه روز بزرگ جشن یک زوج فوق العاده را ثبت می‌کنید بسیار هیجان زده هستید، اما وقتی به محل برگزاری عروسی می‌روید، این چیزی نیست که شما انتظارش را داشتید. شاید این مکان یک محل تاریک یا یک اتاق ضیافت نه چندان زیبا و شاید حتی یک زن و شوهر کمی ناجور باشد. بگذارید با هم دوباره بگوییم: همه عکاسان برتر عروسی بهترین آتلیه عروس و داماد در اصفهان وقتی در یک وضعیت دشوار عکسبرداری قدم می‌گذارند با این دلهره و اضطراب روبرو شده‌اند. شما همیشه در یک مکان عالی برای عکسبرداری نخواهید بود، بنابراین چگونه می‌توانید یک تصویر عالی را بدست آورید؟

راهکارهای چند عکاس برتر عروسی در مورد عکسبرداری

ما از ۵ عکاس برتر عروسی بهترین مشاوره در مورد عکسبرداری در شرایط دشوار را آورده‌ایم.

۱. Rocco Ancora and Ryan

با توجه به اینکه هر زوج منحصر به فرد هستند و هر جشن عروسی متفاوت با دیگر جشن عروسی‌ها است، نمی‌توان برای عکاسی در هر مراسم عروسی از یک برنامه ریزی خاص و از پیش تعیین شده پیروی کرد. این عوامل مختلف همراه با مکان‌ها و تالارهای جشن متنوعی که ممکن است از آن‌ها بازدید کنید و شرایط نوری متنوعی که با آن‌ها روبرو خواهید شد، در نهایت به این معنی است که شما باید به عنوان عکاس عروسی آماده هر کاری باشید.”مشاوره با 6 عکاس برتر عروسی در مورد عکسبرداری در شرایط دشوار

۲. Susan Stripling

“اگر در عکاسی عروسی تازه وارد هستید و در شرایطی قرار می‌گیرید که دشوار است (چه نور مناسب نباشد چه اتاق‌های کوچک یا مشتریانی بی‌دست و پا!) مهم‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید حفظ آرامش است. به نظر می‌رسد انجام این کار بسیار آسان است، اما می‌دانم وقتی در وضعیت دشواری هستید و همه‌ی نگاه‌ها به سمت شما است انجام این کار در واقع چقدر سخت است. روش‌های تبدیل شدن به عکاس حرفه‌ای تکنیک‌های مختلفی دارد، به یاد داشته باشید که مشتریان شما تنها به یک دلیل شما را دعوت کرده‌اند و آن‌ها به شما اعتماد می‌کنند. به آنچه می‌دانید پایبند باشید. وقتی در یک عروسی هستید، وقتی از نظر کیفیت عکسبرداری احساس خطر می‌کنید و شرایط غیرممکن به نظر می‌رسد، هیچ گاه ترفند جدیدی را امتحان نکنید (کاری که قبلاً هرگز انجام نداده‌اید یا کاری که همیشه به فکر آن بوده‌اید، اما انجامش نداده‌اید). نفس عمیق بکشید و با مهارت‌هایی که در اختیار دارید ادامه دهید و از آن بیاموزید.

در یک اتاق کوچک برای عکاسی گیر افتادید؟ بهترین کاری را که می‌توانید، انجام دهید، سپس به خانه بروید و تمرین کنید! با گذشت زمان شرایطی که شما را تحت فشار قرار می‌دهند کمتر و کمتر می‌شود. تجربه یک معلم شگفت انگیز است.”

۳. Katelyn James

“سخت نگیرید! به یاد داشته باشید که می‌توانید با یک پنجره در گوشه اتاق‌، کارهای شگفت انگیزی انجام دهید! تسلیم نشوید زیرا شما در این لحظه و در این وضعیت گرفتار شده‌اید. من تضمین می‌کنم اگر نفس عمیق بکشید و یک قدم به عقب برگردید، برخی از احتمالاتی را  که شرایط را برای عکاسی شما بهتر می‌کنند، مشاهده خواهید کرد. من وقتی در چنین شرایطی قرار می‌گیرم، ابتدا به دنبال نور و سپس دیوارهای ساده و درها می‌گردم.”

مشاوره با 6 عکاس برتر عروسی در مورد عکسبرداری در شرایط دشوار

۴. Jared Platt

“جشن عروسی در واقع یک بازی پر خطر برای عکاسان است. با مشکلاتی مانند: روشنایی نامناسب، مکان‌های زشت، خواسته‌های نامعقول برخی مشتریان و تجهیزات نامناسب روبرو خواهید شد. به عنوان یک عکاس عروسی جدید یا تازه کار اشتباه خواهید کرد و با چالش‌های زیادی روبرو خواهید شد.
بدترین اشتباهی که به عنوان یک عکاس تازه وارد می‌توانید مرتکب شوید این است که تصور کنید تنها شما هستید که باید در یک عروسی با چالش‌ها کنار بیایید و اجازه دهید این چالش‌ها بهانه‌ای  برای کنار گذاشتن عکاسی عروسی را برای شما فراهم کنند.
همه‌ی ما چالش‌هایی را تجربه می‌کنیم، همه مشتریان سرسختی داریم، همه در روشنایی نامناسب یا با عروس‌هایی که دیر می‌آیند روبرو هستیم. این اتفاقات برای بهترین عکاسان هم رخ می‌دهد. ممکن است این اتفاقات به نظر شما بزرگ‌تر باشد زیرا شما تازه وارد هستید، اما برای عکاسان باتجربه نیز همین اتفاقات رخ می‌دهد.
اما تفاوت در واکنشی است که آن‌ها با چالش‌ها انجام می‌دهند. عکاسان بزرگ با چالش‌هایی روبرو می‌شوند و کارها خوب پیش می‌رود. اجازه ندهید یک جدول زمان بندی از پیش تعیین شده، برای شما بهانه‌ای برای کمبود تصاویر عالی باشد. راهی پیدا کنید که به نتیجه برسد، خود را برای رسیدن به موفقیت هل دهید. اگر زمین خوردید، هرگز جدول زمانی، عروس استرس زده یا موقعیت بد را سرزنش نکنید. تقصیر را به گردن خود بیندازید و از آن استفاده کنید تا به خود انگیزه دهید تا بهتر کار کنید.
من همیشه داستان‌های ترسناکی از عکاسان می‌شنوم، اما بدون استثنا، تفاوت بین عکاسان باتجربه و عکاسان مبتدی در این است که عکاس جدید تلاش می‌کند شکست خود را توجیه کند.
اگر واقعاً در تصمیم خود جدی هستید که بخشی از صنعت عکاسی عروسی هستید یاد بگیرید که تسخیر کنید، زیرا وقتی به خود اجازه می‌دهید شکست بخورید، روز جشن یک زوج امیدوار را از بین خواهید برد. آموزش و تمرین کلید این است که می‌توانید شرایط بد را تحمل کنید و جهت آن‌ها را تغییر دهید. شما یک کار پرتنش را انتخاب کرده‌اید، با اتفاقاتی که هرگز تکرار نمی‌شود. اگر برای این فشار زیاد آمادگی و یا مهارت لازم را ندارید باید آموزش ببینید و تمرین کنید.

مشاوره با 6 عکاس برتر عروسی در مورد عکسبرداری در شرایط دشوار

با قرار دادن خود در شرایط دشوار و چالش برانگیز تمرین کنید. تکالیف غیر ممکن را برای خود تعیین کنید و سپس موفق شوید. من در کارگاه‌های خود هنرجویانم را با چالش‌هایی روبرو می‌کنم و آن‌ها را مجبور می‌کنم که از طریق این چالش‌ها فکر کنند و تصمیم بگیرند. عملکرد خود را خوب یا بد داشته باشید. هنگامی که موفق شدید، آن فریاد بزنید و هنگامی که شکست خوردید، شکست خود را بپذیرید. اگر شکست های خود را تشخیص ندهید و از آن‌ها تجربه نباموزید، هرگز به چیزی تبدیل نخواهید شد.
“همه ما یک بار در جای شما بودیم. می‌توانید از آنجا به اینجا برسید! ”

۵. Khara Plicanic

“توصیه‌ی من به عکاسان مبتدی این است: ابزاری را که دوست داری و با آن احساس راحتی می‌کنی را پیدا کن و بر آن مسلط شو. این وسیله می‌تواند یک اسپیدلایت و یا حتی یک رفلکتور ساده باشد. حتی اگر در بیشتر مواقع از آن‌ها استفاده نکنید، دانستن اینکه آن‌ها را در جیب پشت خود دارید، اعتماد به نفس و آرامش خاطر شما را شگفت زده می‌کند. فراتر از دوربین، اطمینان از این که شب قبل به اندازه کافی می‌خوابید، کیف عکاسی خود را از قبل آماده کرده‌اید می‌تواند به جلوگیری از اضطراب در روز عروسی کمک کند.”

۶. Vanessa Joy

“همیشه یک منبع نور همراه خود داشته باشید. حتی اگر همیشه از نور طبیعی استفاده می‌کنید، این همیشه به این معنی نیست که نور طبیعی و در دسترس نتایج دلخواه شما را به ارمغان می‌آورد. داشتن یک سیستم فلاش خوب که استفاده از آن راحت باشد قطعاً می‌تواند شما را نجات دهد!” در نهایت همیشه در شرایط حساس و دشوار اعتماد به نفس  و آرامش خود را حفظ کنید تا بهترین راه حل به ذهنتان خطور کند. به یاد داشته باشید که روز جشن عروسی یک زوج فقط و فقط همان یک بار است و تکراری در کار نیست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.